3 rady jak na hubnutí po čtyřicítce

0
2401

Každým rokem se Vám zdá, že dostat ručičku na váze o chloupek dolů je stále těžší a těžší?

Snažíte jíst menší porce jídel, snažíte se vyhnout tučným desertům ba dokonce jste se zapsali na kurzy cvičení a Vaše váha stále nejde dolů a znechucení roste?

Není se čemu divit!

V průměru okolo 40 roku našeho života prochází tělo spoustou změn, které jsou zakódovány v našem genetickém kódu. Obvykle se jedná o změnu trávicích funkcí, změny metabolismu a dalších důležitých funkcí lidského těla.

Nyní si ukážeme 3 základní rady jakým způsobem se vypořádat s hubnutím po čtyřicítce nebo padesátce našeho věku. Dále si také vysvětlíme jaké hlavní příčiny mohou být důsledkem našeho neúspěchu.

1. Přizpůsobte se novým biologickým rytmům Vašeho těla

Základní rovnicí a to nejen při hubnutí po čtyřicítce je, že to co naše tělo energeticky přijme musí být také energeticky vyprodukováno. Základní pomůckou jak přijít na problém neúspěchu v hubnutí je se podívat například rok zpátky do minulosti. Určitě jste měli období, kdy se Vám podařilo něco málo zhubnout a někdy zase přibrat. Zamyslete co jste v období, kdy šla váha dolů, dělali.

Jestli jste chodili například na tůry nebo sportovali. Dále se pokuste alespoň orientačně zaměřit na svůj jídelníček. Co jste jedli v obdobích, kdy jste přibrali a co v obdobích, kdy jste naopak něco zhubli? Už jen z tohoto zamyšlení by Vám měly vyplynout zajímavé závěry.

Je logické, že po čtyřicítce nebo padesátce našeho věku naše tělesná aktivita zvolna klesá. Pokud tedy chcete udržet svoje kila v běžných hodnotách, tak budete muset více myslet na to jaké potraviny jíte, protože již je nespálíte tak rychle jako dřív. Problém není ten, že sníte čokoládovou tyčinku a zapijete jí sklenicí koly. Problém je ten, že s přibývajícím věkem již nejste schopni tuto porci energie spálit tak efektivně jako dřív a tím pádem se ukládá ve formě tukových zásob.

TIP: U hubnutí po čtyřicítce Vám také doporučuji užívat vhodné vitamíny, které zlepší činnost Vašeho metabolismu. Mezi takové patří světoznámý Pharmaton Geriavit. Objednejte si tento doplněk stravy ještě dnes a objevte jeho blahodárné účinky. 

2. Správně načasujte svoje denní jídla

Většina světových odborníků se shoduje na to, že pokud po 20:00 večer sníte jídlo, které obsahuje nějaké sacharidy nebo tuky, tak tyto kalorie jdou přímo do tuků a to hlavně do oblasti břicha a stehen. Aby to nebylo tak smutné, tak to platí trošku i obráceně. Jídlo, které sníte v dopoledních hodinách, kdy je Váš metabolismus plně nastartován, tak dokážete efektivně využít. Pokud si tedy chcete vybrat vhodnou chvíli pro nějaké to zhřešení, tak rozhodně volte dopolední hodiny.

I po 40 letech stále nezvládáte ráno snídat? To může být obrovský problém a bohužel neexistuje žádný lék jak tuto chybu napravit. Pokud již snídáte, tak také jde o to co snídáte! V Čechách je obvyklé, že lidé snídají chleba s máslem, rohlíky s mazacím sýrem a já nevím co všechno. Tak to prostě nejde. Vaše tělo ráno potřebuje čirou energii a tu dostane pouze ze sacharidů. Tuky tělo uspávají a to po ránu přeci nechcete! Vy se potřebujete ráno dobře najíst, aby jste prožili aktivní den. Ne nadarmo se říká, že kvalitní snídaní je základem celého dne. Vhodné jsou tedy například o ovesné vločky, kukuřičné lupínky, vajíčka, jogurty atd.

Ideálně tedy načasujte svoje jídla v přibližně 3 hodinových intervalech. Dopřejte Vašemu tělo hodně zeleniny – například kedlubnu, brokolici, květák, hrách, chřest a špenát. Každá zelenina je zdravá, a proto by jste jí měli do svého jídelníčku zařadit a na večeři omezit přílohy jako rýži, brambory apod. a zařadit jako přílohu k jídlu  zeleninu. Věřte, že tato úprava jídelníčku se na Vaší váze rozhodně pozitivně projeví.

 3. Zapomeňte na diety. Za měřte se na poměr mezi příjmem a výdejem energie.

Pokud je Vám okolo 40, tak je velice pravděpodobné, že bude mít nějaké to kilo na víc. Zajisté jste také absolvovali nespočet pokusů zhubnout.

Pravděpodobně Vám to také moc nešlo, když čtete tento článek. Je to normální! Vykašlete se na diety. Přestaňte se stresovat tím, že držíte nějakou dietu a zaměřte se spíše na to co opravdu jíte. Všimli jste si, že když třeba týden jíte běžně a následně jeden den jíte vysloveně nezdravě a následně najedete na starý režim, že jste nic nepřibrali?

Samozřejmě se jedná o jakýsi průměr a musíte být k sobě také upřímní a poctiví.

Pokud jste na váze přibývali průběžně v čase, tak je na to Vaše tělo zvyklé, že toto je pro něj běžný režim a snaží se ho udržet. Proto drastické diety fungují jen krátkodobě, protože naše tělo se chce opět vrátit do starých zajetých kolejí.

Po čtyřicítce také potřebujete své tělo pravidelně čistit, aby správně fungovalo. Jeden takový přípravek, který to zajišťuje, se jmenuje Chlorella Pura. Napsal jsem o něm recenzi, kterou si můžete přečíst zde.

Řešením tedy je začít postupně. Nepotřebujete tedy dietu, ale stačí vědět, že v pozdních odpoledních a večerních hodinách máte omezit cukry a tuky na nízkou úroveň. Pokud jste například k pečenému masu na večeři jedli 3 brambory, tak si nyní dejte 1 a zbytek dožeňte zeleninou. Uvidíte sami, že po 14 dnech dodržování budou výsledky výborné a přitom se ani nebudete příliš omezovat v jídle. Je to opravdu tak jednoduché…


3 rady jak na hubnutí po čtyřicítce
5 (100%) 1 vote

Zanechte odpověď

Vložte komentář
Jméno