Jak hubnout bez jojo efektu?

0
947

Určitě je to věc, kterou každá z Vás zná. Snažíte se, dřete týden, dva týdny, tři týdny, měsíc v kuse a pak přijde nějaká oslava nebo návštěva známých a vy se přejíte vším možným.

Toto se pak náhodou zopakuje třeba za další dva dny a vy zjistíte, že ručička na váze se vrátila zase do polohy, kde byla před tím, než jste začali cvičit.

Cítíte se hrozně a chcete se na celý cvičení vykašlat. Všichni to známe. Jak tedy z tohoto začarovaného kruhu ven? Je to tak jednoduché!

Proč dochází k jojo efektu?

Vaše dieta určitě vypadá tak, že se snažíte téměř nejíst a omezit většinu cukrů ve vaší stravě. Jíte téměř kojenecké porce jídla 2x denně a není vám zrovna moc dobře, ale rafička váhy jde dolů, tak vytrváte.

Jenom že v důsledku nízkého příjmu cukrů dochází k tomu, že z Vašeho tělo odchází převážně voda a mizí Vám svalová tkáň.

Tento proces může vést až k vážný zdravotním problémům a to určitě nechcete. Stačí, když se pak jednou více najíte a Vaše tělo si pamatuje, že může přijít dlouhé období, kdy zase neuvidí žádné pořádné jídlo, a tak se bude zásobit.

A bude se zásobit jak jinak než tukem a to je právě zmíněný jojo efekt.

Jak zhubnout bez jojo efektu?

Obecné rady pro dietu bez jojo efektu jsou takového:

  1. Zmenšete sice svoje denní porce jídla, ale za to jezte pravidel alespoň 5-6x denně. Nikdy nevynechejte snídani! Radši vstaňte o 15 min dříve a dopřejte si snídani. Nastartujete tak svůj metabolizmus pro celý den. Už nikdy nehladovte. Mějte den rozplánovaný tak, aby jste vždy pravidelně jedli.
  1. Udělejte si čas i na malé sportovní aktivity. Vím, že v dnešní vystresované době, kdy jste v práci od nevidím do nevidím je to těžké. Ale není to nemožné. Zkuste si zajít třeba po práci na hodinu zaplavat nebo vyrazit na malý cyklo výlet.
  1. Neděste se toho žít zdravým životním stylem. Věřím, že Vás to bude bavit, protože se budete cítit skvěle a o to přeci jde. Dodat si trošku sebevědomí a cítit se skvěle. Stačí dodržovat pár jednoduchých pravidel. Pokud třeba budete mít chuť na kus čokolády, tak si jí prostě dejte. Jenomže musíte vědět, že to nesmí být pravidelně. Musíte zvládat sama sebe.
  1. Dbejte se vyvážený poměr sacharidů, bílkovin a tuků. Nemusíte se vyhýbat masu, vejcím, rybám, rostlinným olejů, či mléku. Ba naopak! Tyto potraviny obsahují zdravé tuky, které Vaše tělo potřebuje k činnosti. Viz článek: Důležité tuky ve stravě.
  1. Nebuďte netrpělivý a nevažte se na váze každý den. Žádný zázrak tam neuvidíte a spíš to podtrhne Vaší psychiku. Sledujte svojí váhu 1x do týdne nebo 1x do 14 dnů a stále jezte pravidelně a zdravě.
  1. Pamatujte na to, že celý proces hubnutí není jednom o tom, že na rafičce váhy uvidíte menší číslo. Jedná se také o to, že začnete žít zdravým životním stylem a tím pádem se budete i skvěle cítit. Vaše tělo nebude plné škodlivých látek, které se v něm hromadí z přepálených tuků a dalších nezdravých věcí. Uvidíte sami, že se Vám bude o dost lépe vstávat. Během dne budete mít více energie a úroveň Vaší dobré nálady půjde nahoru.
  2. Urychlete svůj proces hubnutí díky famóznímu doplňku Lipoxal Effect, se kterým mají čtenáři toho magazínu vynikající zkušenosti. Účinky ověřeny za Vás!

Nejdůležitější věc při hubnutí

Nejdůležitější věc, jako ve většině věcí v životě, je schopnost ovládnout sebe sama. Jenom vy rozhodujete o tom, který jídlo si dáte. Jenom vy rozhodujete o tom, jestli začnete doopravdy hubnout nebo ne. Mějte zdravé sebevědomí, vytrvejte a výsledky se určitě dostaví.

Víte co je hlavním důvodem proč to ostatní nedokázali?

Protože byli LÍNÍ a neměli TRPĚLIVOST. Tyto slova si zapamatujte – lenost, trpělivost. Nikdy Vás nesmí porazit, protože jinak to nedokážete. Je to těžké, ale kdyby to bylo jednoduché, tak by byl hubený každý. Ukažte ostatním, že jste lepší!

Jak hubnout bez jojo efektu?
5 (100%) 2 votes

Zanechte odpověď

Vložte komentář
Jméno