29 + 1 denní výzva hubnutí

2
2718

Jste připravení dostat se do formy na léto nebo prostě jen tak? Ať už je to jakkoliv, tak pro Vás mám 29 + 1 denní výzvu hubnutí, která by Vám měla pomoci motivovat se k lepším výsledkům v oblasti shazování přebytečných kil. Aby jste ve výzvě byli úspěšní a mohli jste dokázat sobě i ostatním, že na to máte, tak je třeba začít od základů. Doporučuji si přečíst následující články, pokud jste tak již neučili dříve.

Nezbytné znalosti pro výzvu v hubnutí

Výhody 29 + 1 denní výzvy hubnutí

Proč bych měl/a číst tuhle výzvu a prostě si jí neudělat po svém? Jasně! Můžete. Jak by ale měl vypadat Váš jídelníček při 29 + 1 denní výzvě? Jak, kdy a zda vůbec by jste měli cvičit? Pokud máte na tyto otázky uspokojivé odpovědi, tak si samozřejmě můžete výzvu můžete udělat po svém. V případě, že odpovědi nemáte, tak jsem pro Vás připravil plán, který pro Vám odpovědi na tyto otázky dá. Hned ze začátku budu upřímný. Bude to pro Vás změna. Bude to těžké. Budete se na to chtít vykašlat. Budete hledat důvody proč to nejde a proč díky tomuhle a tamtomu nemůžete jíst lépe a hubnout atd. Však to sami znáte.

Chci po Vás, aby jste se na tyto věci připravili a věděli o nich, že přijdou. A také chci, aby jste s nimi bojovali! Jde přece o to nejcennější co máte. Vaše zdraví.

Nyní již pojďte přistoupit k zásadám a k tomu o čem to tedy vůbec bude.

Pokud to s touto výzvou myslíte vážně, tak je vhodné zvýšit příjem bílkovin v období výzvy. Skvělým zdrojem jsou lahodné proteinové koktejly na hubnutí.

Zásady 29 + 1 denní výzvy

V rámečku níže si můžete, po zadání emailu, stáhnout hned 2 věci a to úplně zdarma. Jedná se o zásady 29 + 1 denní hubnoucí výzvy (pravidla) a pracovní sešit.

Pravidla – stáhněte, vytiskněte a nalepte si tato pravidla kam jen bude potřeba. Na ledničku, špajz, manžela, manželku, syna, dceru, hlavu, ruku, prostě kam bude potřeba, aby jste tato pravidla měli pořád na očích!

Pracovní sešit – jeho princip je poměrně zajímavý. Věřím, že hubnutí je hodně o psychické pohodě a vyhledávání dobrý věcí na dietě a ne těch špatných. Pro každý z 29 + 1 denní diety máte připraveny hned 4 políčka. Do prvních 3 vyplňte vždy jednu věc, které se Vám u hubnutí ten den povedla. Následně svůj den oznámkujte z hlediska hubnutí jako ve škole. Zní to trošku „stupidně“, ale věřte mi, že tohle dokáže zázraky. Vyzkoušejte to alespoň pár dní a uvidíte sami. To, že si občas dáte něco sladkého nebo nezdravého je v pořádku. Na to zapomeňte. Ve Vašem pracovním sešitě uvidíte pouze ty pozitivní věci. Když tedy nebudete mít zrovna svůj den, tak se můžete podívat na úspěchy dní předním. To Vás namotivuje a pomůže Vám udržet se na správně cestě. Alespoň to zkuste.

Jak by to tedy mohlo vypadat?

30-ti-denni-vyzva-hubnuti-evidence-2

Stáhněte si pravidla a pracovní sešit k 29 + 1 denní výzvě hubnutí zdarma

Žádný spam. Váš email nebude nikomu předán.

Nicméně podklady, které Vám dávám výše nutně nepotřebujete. Výzvu si můžete udělat i podle se sebe. Níže uvádím jak by mohla výzva po týdnech vypadat.

 

hubnuti-vyzva

1. týden výzvy hubnutí

První dny výzvy doporučuji začít pozvolně. Aplikovat změny v jídelníčku a obecně životosprávě není jednoduché. Začněte tedy pozvolně. Například zdravou snídani. Zapomeňte na buchty, koblihy, sušenky. Zkuste například trošku bílého jogurtu s ovesnými vločkami a ovocem. Jako takový příjemný začátek. Následně můžete přistoupit k dalším krokům na své cestě za lepší postavou.

V článku, který Vám doporučuji výše jste se dočetli jak by měl ideálně vypadat Váš jídelníček. Resp. jeho struktura. Začněte tedy na tím trošku přemýšlet a pokládejte si tyto otázky:

  • Jak vypadá můj běžný pracovní den co se týče stravy?
  • Jak často jím a jak velké porce?
  • Je to přibližně po 3 hodinách a je to 5 – 6 jídel denně?
  • Jedné se převážně o zdravější jídla nebo nezdravá?
  • Jak jsem na to časově? Zvládnu si připravit jídla na celý pracovní den?
  • Zvládnu sledovat, zda alespoň rámcově dodržuji časové intervaly, kdy mám jíst?

Odpověďmi na tyto otázky začnete pomalu rozklíčovávat příčiny nezdaru Vašeho hubnutí. Zkuste na těchto faktorech zapracovat a sestavit si strukturovaný jídelníček.  Nemusí se jednat o žádný zázrak. Stačí si jednoduše říct. Ráno dám snídani, pak rozumnou svačinku, oběd, další svačinku, večeři a super odlehčenou dvou večeři. To vše rozděleno do 2 -3 hodinových intervalů.

Mějte také na očích důležitá pravidla, které si můžete stáhnout výše a začněte si také psát do pracovního sešitu co se Vám na hubnutí dané dny povedlo. Uvidíte, že tato metoda umí zázraky!

2. týden výzvy hubnutí

V druhém týdnu by jste již měli mít jídelníček, kterým se snažíte alespoň rámcově řídit. Již by jste měli dávat větší důraz na kvalitu jídel a omezování příloh. To znamená, že místo rýže, brambor, pečiva, těstovin apod bude zařazovat k masu spíše zeleninu. Ve Vašich jídlech by se také měly objevovat zdravé tuky. To znamená, že Vaše zeleninové saláty by měly obsahovat olivový olej. Vaše snídaně/svačiny by občas měly obsahovat ořechy, chia semínka, sezamová semínka nebo goji.

Pokud se Vám na výzvu povedlo první týden úspěšně nejet, tak by měly být vidět i první drobné výsledky na váze. Pokud již máte v tomto týdnu problémy s vydržením a motivací, tak se podívejte na své poznámky co se Vám povedlo v předešlých dnech. Podívejte co vše jste dokázali. Není nic jednoduššího než pokračovat a vydržet.

Nezapomínejte také na pravidelný pohyb. Obzvláště pokud máte sedavé zaměstnání tak je to kritické důležité. Nemusíte se jednat o žádná náročná cvičení. Stačí jít na delší procházku. Zajít občas s kamarádkou/rodinou/kamarádem na kolo nebo si zaplavat. Žádné dlouhé hodiny v posilovně nebo něco takového se po Vás nechce. Můžete se inspirovat i odkazem na článek výše jak si sestavit cvičební plán na doma.

Pokud v tomto týdnu neuvidíte znatelnější výsledky, tak zkuste zařadit nějaký přípravek na hubnutí. Za mě bych Vám doporučil Lipoxal Effect, který pravděpodobně znáte z nějaké reklamy nebo tak. Ohlasy na něj jsou více než pozitivní!

3. týden výzvy hubnutí

Už jste za půlkou své výzvy. Skvělá práce. Nyní by jste již měly mít naučené procesy jak vařit správně jídla, aby byla zdravá a neobsahovala smažené, mouku, smetanu apod. Prostě to co je strašně dobré, ale taky to co zapříčiňuje nadváhu. Však to znáte.  Fáze třetího týdne je také kriticky důležitá v koncentraci na to již to „doklepat“.  Hrajte si s různými varianty jídel a nezapomínejte být v pohodě a usmívat se. Pozitivní myšlení a nálady je nejlepší lék na cokoliv. Věřím, že pokud jste dříve jedly hodně nezdravě a alespoň z části se Vám povedlo upravit svůj jídelníček a trošku se hýbat tak na sobě již musíte pociťovat jasné zlepšení. Budete se cítit lépe. Bude mít lepší náladu. Jednoduše budete více v pohodě.

To je také účelem výzvy. Díky tomu, že bude zdravě jíst a hýbat se a tím hubnout, tak se budete jednoduše cítit dobře a bude Vás bavit žít.

Váha v tomto týdnu již by měla být přibližně o 3 – 5 kilo dole  závislosti na mnoha faktorech. U někoho více, ale u každého by to měly být alespoň 3 kg, pokud jste občas jedli nezdravě a nepravidelně. Vzhůru do finiše!

4. týden výzvy hubnutí

čas zúčtování je tady! Poslední týden už to pohoda. Domnívám se, že se cítíte nad očekávání dobře, a že něco dodržovat již není problém. Pochopili jste, že tělo funguje na podobném principu jako motor u auto. Pokud do něj dávat kvalitní benzín, tak jede skvěle a pravděpodobnost poruchy či zadření je minimální. Tzn. že pokud jíte zdravé potraviny a pravidelných intervalech a malých porcích, tak se i cítíte skvěle a pravděpodobnost onemocnění nebo tloustnutí je minimální.

U někoho se může stát, že úplně zapomene, že nějakou výzvu podstoupil a dodržoval nějakou zdravou stravu. Drobné změny v jeho stravovacích návycích si za celý měsíc už tak zažil, že mu připadají normální. A to je sekundární cíl této výzvu. Zažít si zdravé stravovací návyky a přemýšlet také o tom co jíst.

Věřím, že většina z Vás došla do zdárného konce a něco ze si své výzvy odnesla. Budu rád, když se zde budou objevovat komentáře jak se Vám daří či nedaří. V čem jsou největší zádrhely, ale hlavně co se Vám povedlo. To je totiž tu nejdůležitější. První kila dole, první den se zdravým jídelníčkem.. Jednoduše věci, které Vás něco naučí, a ze kterých budete mít zpětně i radost.

Bude se těšit na Vaše komentáře a přeji mnoho úspěchů!

Stáhněte si pravidla a pracovní sešit k 29 + 1 denní výzvě hubnutí zdarma

Žádný spam. Váš email nebude nikomu předán.

29 + 1 denní výzva hubnutí
4.8 (95%) 4 votes
Předchozí článekTOP 3 diety pro hubnutí
Další článekKustovnice goji recepty na hubnutí
Milan Pichlík
Jsem fanoušek zdravého životního stylu a rád o tom také píši. Baví mě psát články o hubnutí, nejrůznějších metodách jak zhubnout a pro tyto účely tvořím také jídelníčky. Dále jsem aktivní sportovec v nejrůznějších sportovních odvětvích. V neposlední řadě mě baví vařit, a proto píši i články s tématikou zdravých receptů. Čtením těchto článků se snad inspirujete a naučíte se také žít zdravým životním stylem a vybudujete si skvělou postavu.

2 KOMENTÁŘE

Zanechte odpověď

Vložte komentář
Jméno