Oblíbená dieta modelek

Asi Vás nikoho nepřekvapí, že modelky mají speciální jídelníček, kde toho příliš mnoho nesnědí. Jejich příjem živin je založen hlavně na příjmu z ovoce a to konkrétně ananasu, kiwi banánu nebo hroznového vína. Opravdu nic víc. Jen tyto druhy ovoce. Už je Vám tedy jasné, proč vypadají, tak jak vypadají? Jenomže to s sebou nese určitě následky. Pokud čtete tento magazín, tak určitě víte, že taková dieta je jednoznačně cestou do pekel a nemůže být dlouhodobě aplikovaná. A pokud ano, tak s vážnými fyzickými nebo minimálně psychickými následky. Jak tedy taková denní strava modelek může vypadat?

Snídaně:

250 g ananasu nebo 150g hroznového vína

Svačina:

1 banán nebo 150 g ananasu

Oběd:

4 kiwi

Svačina:

150g ananasu nebo 100g hroznového vína

Večeře:

100g hroznového vína nebo 2 kiwi

Že se slečny docela přejí, co? Říkáte si, že tento jídelníček je asi fakt zdravý, ale opak je pravdou. Dodáváte sice tělu potřebné vitamíny a minerály, ale na druhou stranu ho ochuzujete o cenné bílkoviny! Tím pádem s tukem ubývá výrazně i svalová hmota. Tato dieta může být vhodná v rámci „pročištění“ těla, ale dlouhodobě opravdu aplikovaná být nemůže.

Další citelnou nevýhodou je, že ovoce obecně obsahuje velké množství cukru. Jedná se hlavně o tzv. fruktózu, která sice není pro tělo až tak škodlivá, protože je to rychlý cukr, se kterým si tělo dokáže relativně dobře poradit. Jenomže pokud jíte pouze stravu, která obsahuje ovoce, pak může dojít k výkyvům cukru v krvi. Pokud jste četli můj ebook o hubnutí, tak určitě víte, o čem mluvím. Velice stručně řečeno – cukr zvyšuje hladinu glikemického indexu v krvi. Tím pádem budete mít brzo po konzumaci takovýchto potravin hlad. Jenomže je to hlad, se kterým nic moc neuděláte, když máte pár kousků ovoce na celý den. Samozřejmě pijete 2 – 3 litry vody denně, ale upřímně, ta moc nezasycuje.

Závěrem k této dietě. Vyhněte se jí velkým obloukem a to i všem ostatním dietám, které slibují zhubnutí x kilogramů za týden. Z podstaty lidského tělo toto není možné! Pokud si takovou dietu vyberete, tak Vám hrozní zdravotní problémy, protože budete hubnout hladem. Tím pádem Vám bude rapidně ubývat svalová hmota a tělo bude bez potřebných živit, které potřebuje přijmout z potravy, protože si je samo nedokáže vyrobit. Pokud už by jste si jí i přes všechna varování vybrali, tak opravdu jen na 2-3 dny v rámci pročištění organismu. V takovém případě může být vhodná. Nicméně bude Vás to stát spoustu úsilí to celé 3 dny vydržet. Hlad je silný nepřítel, to mi věřte!

Jaká je tedy ta správná dieta, když toto není vhodná? Při správné dietě by jste měli shodit maximálně 3 – 5 kg za měsíc a dodržovat pestrý jídelníček. Pokud Váš takový jídelníček zajímá, tak si přečtěte – příklad vyváženého zdravého jídelníčku, ve které se dozvíte všechny potřebné i informace.

Toto byl jen příklad. Součástí stravy modelek bývají například i takto jídla ve vhodných kombinacích:

Okurka s bílým jogurtem

Vaječná omelete se zeleninou

Tvaroh s ovocem

Losos

Avokádo

Zeleninové polévky bez smetany

Jídel by se dalo vymyslet určit nespočet, ale pro inspiraci co jí modelky co stačí. Doufám, že jídelníčkem výše nebudete příliš inspirovat a berte ho pouze jak příklad toho co tyto vyhublé ženy jedí. Občas je vtipné zaslechnout jak modelky říkají, že jedí skoro všechno – čokoládu, sladkosti a další věci. Dají si, to ano, ale tak 1x do měsíce a pak jěště týden zpytují svědomí.

Přečtěte si také o dámské módě na FashionMagazin.cz

Další zajímavé tipy

Napsat komentář

Emailová adresa nebude zveřejněna a nebude uložena do žádné databáze. Vyžadované informace jsou označeny *.