Jak začít hubnout: 3. krok, který Vám změní život

První díl seriálu – Jak začít hubnout: 1. krok, který Vám změní život

Druhý díl seriálu  – Jak začít hubnout: 2. krok, který Vám změní život

3.Pravidelně se hýbejte a cvičte

V tomto kroku, který Vám změní život se bude potřebovat trošku hýbat! Nemusí se jednat o žádná těžká cvičení, která Vás odrovnají na celý den. Ale pomatujte si, že čím méně cvičit budete čím méně půjde váha dolů. Proto doporučuji, aby jste si dopřáli pohybovou aktivitu minimálně 3x – 4x týdně. Pohybovou aktivitu myslím třeba plavání, jízdu na kole, delší procházku nebo běh. Tyto aktivity by jste měli doplnit také vhodnými posilovacími cviky, abych se Vaše tělo při hubnutí zpevnilo.

Vypadá to v celku náročně, ale věřte mi, že je to i celkem zábava. Pokud s hubnutím začínáte, tak nebuďte do všeho ze začátku hr. Zkuste nasadit 2 body, které jsou předmětem minulých článků a dodržujte je. Postupem času přidejte pohybová cvičení a pak posilovací cviky. Pokud si na cvičení sami nevěříte, tak doporučuji zainventovat do fitness trenéra, který Vám rád poradí. Trénink by měl být dlouhý přibližně 60 min a měl by být postupem času intenzivní, protože Vaše tělo bude po měsíci již hubnout pomaleji než v prvním týdnu. Tím pádem se bude muset i Váš trénink zintenzivnit, aby proces hubnutí stále pokračoval. Základní cvičení na hubnutí jsou rozepsány v článku 5 druhů cvičení, díky kterým půjdou kila dolů.

Co jste se tedy v tomto seriálu o tom jak zhubnout naučili?

Všechno co musíte začít dělat, ale jste zlepšili svojí postavu a psychiku jsou tyto jednoduché body:

  • Snižte ve své stravě obsah sacharidů a škrobů
  • Jezte bílkoviny tuky a zeleninu
  • Pravidelně se hýbejte a cvičte

Vzhledem k tomu, že toto je závěrečná část našeho třídílného článkového seriálu, tak bych Vám rád dal pár rad na závěr.

Pijte dostatečné množství vody! Pokud jste kávoví nebo čajoví typ, tak ty si bez problému dopřávejte také.

Důležitým aspektem správné funkce Vaše metabolismu a procesu hubnutí je spánek. Měli by jste si den nastavit tak, aby jste spali okolo 8 hodin. Když budete spát méně, tak budete brzy unavení a nebude se Vám chtít nic dělat a to samé, když budete spát více. 8 hodin spánku je ta správná míra proto, aby jste prožili den naplno a plni energie. Obzvláště pokud budete hubnout cvičením, tak je pro Vás kvalitní spánek velice důležitý, aby se tělo bez problému zregenerovalo.

Snažte se zredukovat stres. Cvičení je na to ideální lék. Přijdete na jiné myšlenky a své tělo příjemně unavíte. Setkávám se s lidmi, kteří přijdou z práce, kde celý den sedí a říkají, že jsou unavení a už se jim cvičit nechce. Jenomže v tom je ten problém. Tajemství je, že se musíte přemluvit k prvnímu kroku. Jak mile už přijdete do posilovny nebo začnete cvičit doma, tak z Vás všechna únava spadne a naopak budete překvapeni kolik energie jěště máte. Celý proces je jen v hlavně. Když si budete říkat, že jste unavení, tak budete. Když si naopak už ráno řeknete, že dnes prostě budu cvičit děj se co děj, tak cvičit půjdete. Pokud ne, tak lžete sami sobě a to je špatně. Disciplína je základ úspěchu a to nejen v hubnutí, ale i v životě.

Únava z práce je způsobena hlavně stresem a sezením ať už v autě nebo v práci, protože Vaše tělo nemusí vykonávat nic náročnějšího a rádo si na to zvykne. Pokud máte produktivnější práci, kde se hýbete, tak je to pro Vaše zdraví jen dobře a využívejte toho.

To opravdové tajemství, ale tkví v tom, že věci, které nechcete dělat nebo Vám nejdou a víte, že jsou důležité, by jste měli dělat a pilovat co nejvíce. Protože když se Vaše nejslabší stránky stanou Vašimi přednostmi, tak potom budete silnější než kdykoliv předtím. A to nejen ve cvičení nebo hubnutí. Přeji Vám hodně úspěchů.

Napsat komentář

Emailová adresa nebude zveřejněna a nebude uložena do žádné databáze. Vyžadované informace jsou označeny *.