Dvakrát měř a jednou řež – Po kolikáté už začínáte hubnout?

0
499

O motivaci bylo napsáno už mnoho článků a také knížek. Jenže většinou končí zaprášené v polici a my se vracíme opět ke svým starým a zažitým zvykům. To nejlepší, co můžete pro sebe udělat v době, kdy se snažíte zredukovat svá kila, našetřit si na své první auto, vysněný byt a další, je, že si budete neustále připomínat cíl. Důvod, proč jste do toho šli a klidně si vytiskněte fotografii, jak byste chtěli vypadat, jaké by mělo být vaše auto nebo vysněné bydlení. Každý člověk má úplně jiné priority, ale jedno je neměnné. Umění dotahovat věci do konce. Klást si příliš velké cíle hned na začátku by mohlo vést k tomu, že zkrátka nesetrváte. Chcete-li zhubnout, stanovte si reálný cíl a stejně tak v každé jiné oblasti. My se dnes však budeme bavit pouze o cestě k vysněné postavě.

Nic není nemožné

Pokud si budete namlouvat, že je to pro vás nereálný cíl, tak se tak i stane. Místo hledání důvodů, proč něco nejde, hledejte sto způsobů, jak to prostě udělat a pokud možno, co nejlépe. Věřte, že vím, o čem píši. Jestliže se už rozhodnete a naskočíte do toho vlaku, byla by hloupost z něj vyskakovat, jen proto, že snížil rychlost a projíždí hezkou krajinou. Mnohdy se necháme zlákat pohodlím, dobrotami, bouřlivými večírky a snažení je fuč. A teď se budete muset rozhodnout, zda pokračovat v cestě nebo se vrátit, ale už po svých. Vlak odjel! Nikdo po vás nechce, abyste se vzdali zábavy, pohodlí, relaxace a potili jen krev. Jde jen o to, správně si vše naplánovat, načasovat a zorganizovat. Myslíte si snad, že všichni lidé, kteří chodí do fitness center, nepracují a žijí z podpory nebo ze vzduchu?

Nehledejte výmluvy

Hubnutí pohybem
Zdroj: flicker.com

Výmluvy typu: chodím pozdě z práce, nejsou ničím jiným než tím, že zhubnout pro vás není priorita. K tomu aby měl člověk pravidelný pohyb, nemusí nikam docházet. Cvičení z domů není o nic horší než ve sportovním centru. Stejně tak je to s jídlem. Ale pak si nestěžuje! Tady mě bolí, tady mě píchá, tady mi lezou špeky. Rozhodneme li se, pro zdravý životní styl, nepatří tam jen cvičení a zdravé jídlo. Bezpochyby je to i odpočinek, spánek a psychická pohoda.

Nejlepší na tom je, že všechno jede ruku v ruce a jak se praví: Dvakrát měř a jednou řež. Bezhlavé diety a hurá akce vás vrátí jako bumerang zpět na startovní čáru. O tom by mohli vyprávět nenapravitelní dietáři, kteří neustále začínají znovu, a znovu. Že je to baví? Vydržet u jednoho způsobu, který má hlavu i patu je mnohem snadnější, rychlejší a hlavně zdravější. Je fakt, že každému může vyhovovat něco naprosto odlišného, ale od toho existují poradenství na výživu, kde vám sestaví jídelníček na míru. Je to stejné, jako jít ke krejčímu nechat si ušít nové šaty. Vaší sousedce budou malé, ale vám padnou, jako ulité.

Pro PainAndGain.cz napsala Gabriela Kortová.

Dvakrát měř a jednou řež – Po kolikáté už začínáte hubnout?
5 (100%) 1 vote
Předchozí článekPosilovací výzva II: Výdrž nade vše
Další článekTOP3 diety na hubnutí: Co funguje a co ne?
Milan Pichlík
Jsem fanoušek zdravého životního stylu a rád o tom také píši. Baví mě psát články o hubnutí, nejrůznějších metodách jak zhubnout a pro tyto účely tvořím také jídelníčky. Dále jsem aktivní sportovec v nejrůznějších sportovních odvětvích. V neposlední řadě mě baví vařit, a proto píši i články s tématikou zdravých receptů. Čtením těchto článků se snad inspirujete a naučíte se také žít zdravým životním stylem a vybudujete si skvělou postavu.

Zanechte odpověď

Vložte komentář
Jméno