6 nejlepších cviků na hubnutí

2
6630

Každý jsme jiný, a proto nám budou vyhovovat i jiná druhy pohybů a cvičení. Nicméně si myslím, že „cvičení“, které zde uvedu budete provozovat rádi a s chutí. A o to přeci jde. Dělat věci, které nás baví a jěště u toho zhubnout nějaké to kilo.

Tyto cviky by jste měli doplnit vhodnými jídly, aby jste proces hubnutí podpořili i správnou stravou. Pokud Vás téma vhodných jídel zajímá, tak si můžete přečíst tento článek, ve kterém se dozvíte o devíti chutných jídlech, které jsou vhodné do diet. V tomto článku se nebude ani tak jednat o cviky jako o pohyby, které jsou účinné na hubnutí. Díky těmto aktivitám půjdou kila dolů!

1. Chůze

Pokud z nějakého důvodu nemůžete běhat, tak chůze je ideální příležitostí jak začít pomalu spalovat kila. Sice nedosáhnete takových výsledků jako u běhání, ale pomůže Vám to vyčistit si hlavu a soustředit se na těžké pracovní úkoly. Pokud s cvičením začínáte tak pravidelná chůze může mít pro Vás i lepší účinky než běh, protože na běh potřebujete vhodné body a hlavně jíž trošku zpevněné klouby, aby nedošlo k nějakému nepříjemnému zranění. Takže začněte napřed pravidelně chodit na vycházky a pak teprve běhat kratší vzdálenosti.

Chůzí se dá zhubnout mezi 5 – 8 kaloriemi za minutu, takže takové 45 minutová procházka každý druhý den již může být zajímavá. Nepočítaje ostatní pozitivní faktory, které chůze má.


TIP: Nezapomeňte také posílat své klouby nějakým skvělým doplňkem stravy. Aktuálně si zde můžete přečíst vynikající recenzi přípravku GS Condro Diamant. Jedno z nejlepších přípravků na zlepšení pohybového aparátu. Zjistěte co si o něm myslím.


2. Jízda na kole

Skvělá a velice populární forma sportu v České Republice, která má dlouholetou tradici. Před každou jízdou na kole je důležité mít plán. Když máte v hlavně cíl kam chcete dojet, tak se budete opravdu snažit, aby jste tam dojeli a bude na to potřeba i dostatek energie, takže Vaše tělo bude opět hubnout. Na cyklistice je krásné, že můžete za pár chvil dojet poměrně daleko a ani se příliš nezapotíte(pokud zrovna nejedete směrem do kopce).

Podíváte se na místa, kde jste nikdy předtím nebyli a opět si krásně vyčistíte hlavu. Navíc pokud pojedete s přáteli, tak si užijete i spoustu legrace a celkově z této činnosti budete mít dobrý pocit. Vyzkoušeno!

3. Plavání

Nad plaváním spousta lidí ohrnuje nos a jejich důvody mě nepřestávají překvapovat. Vykašlete se na tyto argumenty. Ruku na srdce. Plavání je jedno z nejlepších cvičení, jaké vůbec můžete dělat. Používáte totiž při něm celé svoje tělo. Ať už vědomě, či nevědomě. V každé pracovní činnosti je neadekvátním způsobem namáhaná páteř a zádové svaly. Díky plavání tyto svaly uvolníte a dáte jim novou energii. Díky plavání můžete například předejít nepříjemným bolestem hlavy a častým pocitům únavy.

Je to jen takové doporučení, ale měli by jste chodit plavat sami. Když vidím jak jdou 2 lidé spolu a 45 minut propovídají, 15 prosedí venku a necelých 20 minut plavou, tak vždycky kroutím hlavou. Takovým způsobem Vám plavání moc nepomůže. Proto jděte raději sami a nastavte si za cíl, že uplavete třeba 10 bazénů. A choďte pravidelně. Vaše záda Vás budou milovat.

4. Tanec

Ať už někde v klubu nebo na oficiálnější kulturní akci, tak při tanci toho opět spálíte poměrně hodně. Pokud Vás tanec příliš neláká nebo se Vám nelíbí, tak nevadí. Můžete využít některý z jiných tipů. Při tanci se totiž pohybujete poměrně svižně a díky tomu roste tepová frekvenci a s ní i efektivnost spalování tuků. Existují stovky druhů tanců. Stačí si vybrat nějaký, který Vám vyhovuje a můžete začít. Věřte mi, je to zábava.

5. Sex

Dříve než strachy přeskočíte tento krok, tak si uvědomte, že sex je přirozenou součástí našeho života. Lidé obvykle ve spojitosti s tímto slovem mají takový divný pocit, jako by to do společenské konverzace nepatřilo. Ale to je zase jiný příběh. Spousta studií dokazuje, že sex je velice efektivní nejenom z hlediska hubnutí, ale i lidské psychiky a pohody. Každý z nás ho potřebuje.

6. Cvičení se závažím

Asi nejpravděpodobnější věc, kterou si představíte, když se řekne cvičení. Cvičení se závažím bych řekl, že už je spíše pro pokročilejší jedince, protože je zde velice důležité dbát důraz na techniku. Pokud necvičíte cviky dobře, tak si můžete přivodit zdravotní potíže. Proto bych doporučil napřed vyhledat nějakého fitness trenéra a sním se poradit. Ovšem pokud cvičíte s malými váhami, tak to nebude nutné. Stačí, když si daný cvik nastudujete na internetu. Pokud jěště nemáte svůj posilovací trénink na hubnutí, tak se můžete inspirovat zde.

Závěrem si k jednotlivým aktivitám ukážeme kolik lze při nich zhubnout kalorií. Jedná se průměrné hodnoty k jednotlivým váhovým kategoriím.

Tabulka kalorií, které spálíte při cvičení | PainAndGain.cz

Obecně by se dalo říci, že nejlepšími cviky na hubnutí jsou kolektivní sporty, při kterých toho naběháte tolik, že si to ani neuvědomíte. Tennis, volejbal, fotbal, košíková, squash, ale třeba i ping pong jsou skvělé druhy sportů, při který spalujete opravdu značně. Pravidlo hubnutí vždy vychází z Vaší tepové frekvenci. Ve svém novém článku jsem se rozepsal o různých cvicích na míči, které by Vám také mohli pomoci.

Pokud se při sportu potíte, tak je to jen dobře. Vaše srdce bije jako o závod a vy krásně hubnete. Jak už bylo avizováno, tak tyto aktivity doplňte vhodnými hlavními jídly a skladbou jídelníčku. Nic více třeba nebude. Je to opravdu takto jednoduché.

Po každém takovém to cvičení je kriticky důležité jaké jídlo sníte. Doporučuji se zásobit proteinovými tyčinkami, které skvěle doplní vyváženou porci živin po cvičení.

6 nejlepších cviků na hubnutí
5 (100%) 3 votes
Předchozí článekWill Smith a jeho motivace k úspěchu
Další článekZkušenosti s NATURHOUSE – Podvod nebo příležitost?
Milan Pichlík
Jsem fanoušek zdravého životního stylu a rád o tom také píši. Baví mě psát články o hubnutí, nejrůznějších metodách jak zhubnout a pro tyto účely tvořím také jídelníčky. Dále jsem aktivní sportovec v nejrůznějších sportovních odvětvích. V neposlední řadě mě baví vařit, a proto píši i články s tématikou zdravých receptů. Čtením těchto článků se snad inspirujete a naučíte se také žít zdravým životním stylem a vybudujete si skvělou postavu.

2 KOMENTÁŘE

  1. mam 108kg a merim 170cm je mi 53let.posledni mesice jsem pribrala 8kg.potrebovala bych shodit alespon 20kg a nevim jak na to.vetsinou mam nejvetsi hlad vecer a mam porad chut na jidlo a to npredevsim na nezdrave.prosim o radu.dekuji martina

    • Dobrý den,

      určitě napřed začněte správnou stravou. Kila jdou nahoru, protože nejíte správně. Resp. Váš příjem energie je vyšší než její výdej. Toto musíte optimalizovat. Mrkněte na tento článek o tom jak by měl jídelníček vypadat – http://painandgain.cz/priklad-vyvazeneho-zdraveho-jidelnicku. Pokud máte hlad večer, tak si dejte zeleninu. Konzumace většího množství sacharidů nebo nezdravých tuků nejen večer je opravdu problém. Hodně štěstí 🙂

      Milan

Zanechte odpověď

Vložte komentář
Jméno